رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «رزم آرا؛ یک دوسیه مسکوت» روایتی از زندگی و قتل سپهبد رزم آرا اولین نخست وزیر نظامی دوران پهلوی است. مستند «رزم آرا؛ یک دوسیه مسکوت» روایتی از زندگی و قتل سپهبد حاج علی رزم آرا، اولین نخست وزیر نظامی دوران پهلوی است که به زودی در سینما‌های هنر و تجربه اکران خواهد شد. […]

مستند «رزم آرا؛ یک دوسیه مسکوت» روایتی از زندگی و قتل سپهبد رزم آرا اولین نخست وزیر نظامی دوران پهلوی است.

مستند «رزم آرا؛ یک دوسیه مسکوت» روایتی از زندگی و قتل سپهبد حاج علی رزم آرا، اولین نخست وزیر نظامی دوران پهلوی است که به زودی در سینما‌های هنر و تجربه اکران خواهد شد.

این مستند، دومین ساخته احسان عمادی بعد از «محاکمه» است که حسام اسلامی تهیه کنندگی اش را برعهده دارد.

نریشن این مستند سیاسی-تاریخی را محمد بحرانی گفته است و به گفته کارگردان اثر، در پرداختن به این پرونده تاریخی تلاش شده در کنار پرسش‌های معمول درباره‌ آن، با رویکردی جدید زوایای مغفول‌ مانده‌ای از زندگی و قتل این نخست وزیر دوران پهلوی نیز مورد توجه قرار گیرد.

این مستند پیش از این نیز در یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت، تندیس شهید آوینی و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرده بود.

شایان ذکر است؛ آیین افتتاحیه اکران مستند «رزم آرا؛ یک دوسیه مسکوت» دوشنبه، پنجم شهریور ماه در موزه سینما و با حضور جمعی از اهالی سینما و مطبوعات و چهره‌های عرصه سیاسی-تاریخی برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار