رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
در ویژه برنامه عید غدیر خم

علی ضیا مهمان برنامه «شبی با عبدی» می‌شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، برنامه «شبی با عبدی» امشب (۸ شهریورماه) همزمان با عید غدیر خم با حضور علی ضیا مجری تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» یک جنگ ترکیبی گفت‌وگو محور با اجرای اکبر عبدی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، برنامه «شبی با عبدی» امشب (۸ شهریورماه) همزمان با عید غدیر خم با حضور علی ضیا مجری تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» یک جنگ ترکیبی گفت‌وگو محور با اجرای اکبر عبدی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی و جواد فرحانی است که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۹:۳۰ صبح و ۱۵ بعدازظهر است.


این برنامه از ۸ تیرماه امسال روی آنتن رفته و تا به امروز چهره‌های مطرح فرهنگی هنری همچون جمشید مشایخی، مهدی فخیم‌زاده، رضا شفیعی‌جم، علی رضا خمسه، مهران غفوریان، برزو ارجمند و بهار ارجمند، نادر سلیمانی، منوچهر والی‌زاده، داریوش ارجمند، بهنوش بختیاری، مهرداد میناوند و سیروس دین‌محمدی، علی اوسیوند و ارژنگ امیر فضلی، آتش تقی پور و همسرش، رضا رویگری، مسعود ده‌نمکی و محمدرضا هدایتی مهمان این برنامه بوده‌اند.
تیتراژ پایانی این برنامه را حجت اشرف‌زاده خوانده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار