رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مراسم‌ تعویض پرچم آستان‌های مقدس مشهد، قم و شهر ری و نیز آئین افتتاح رادیو محرم به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع)، آیین افتتاح رادیو محرم و مراسم‌ اذن عزا در آستان‌های مقدس مشهد، قم […]

مراسم‌ تعویض پرچم آستان‌های مقدس مشهد، قم و شهر ری و نیز آئین افتتاح رادیو محرم به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم‌الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع)، آیین افتتاح رادیو محرم و مراسم‌ اذن عزا در آستان‌های مقدس مشهد، قم و شهرری به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بر اساس این گزارش، رادیو محرم قرار است دوشنبه، ۱۹ شهریورماه همزمان با مراسم اذن عزا و تعویض پرچم گنبد حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با سخنرانی آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی افتتاح شود.
همچنین مراسم‌ تعویض پرچم گنبد منور و پوشش ضریح حرم مطهر رضوی و آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری، به صورت زنده توسط این شبکه تلویزیونی پوشش داده خواهد شد.

یادآور می‌شود، این مراسم که امشب همزمان با شب اول محرم با حضور خدام، نمایندگان هیئت‌های مذهبی مراکز استان‌ها و عزاداران حسینی (ع) برگزار می‌شود، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به صورت زنده پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار