رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در  برنامه سینما پاتوق حوزه هنری به نمایش در آمد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این برنامه عصر روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و فعالان حوزه […]

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در  برنامه سینما پاتوق حوزه هنری به نمایش در آمد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این برنامه عصر روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و فعالان حوزه رسانه اکران شد.

بر پایه این خبر،  برنامه فرهنگی «سینما پاتوق» به منظور توسعه تعامل سینماگران و گسترش مراودات بین اهالی رسانه و هنرمندان و بسترسازی برای معرفی بهتر محصولات سینمای ایران زیر نظر روابط‌عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری ایجاد شده است.

در این خبر عنوان شد: در برنامه سینما پاتوق علاوه بر متقاضیان دائمی برنامه جمعی از میهمانان نشست تحلیلی خط و مشی فرهنگی و رسانه‌ای که با حضور دکتر سعید نجف نژاد دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی کشور و دکترمحمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل حوزه هنری برپا شده بود نیز حضور یافتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار