رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال تلویزیونی «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی در کنداکتور پخش آی‌فیلم۲ قرار گرفت. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، با اتمام مجموعه «آسمان من»، مجموعه «یه تیکه زمین» به‌مناسبت ماه محرم از پنجشنبه ۲۹ شهریور روانه آنتن می‌شود. این سریال یک درام اجتماعی است و […]

سریال تلویزیونی «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی در کنداکتور پخش آی‌فیلم۲ قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، با اتمام مجموعه «آسمان من»، مجموعه «یه تیکه زمین» به‌مناسبت ماه محرم از پنجشنبه ۲۹ شهریور روانه آنتن می‌شود.

این سریال یک درام اجتماعی است و زندگی مردی به نام حاج‌حیدر با بازی داریوش ارجمند را به تصویر می‌کشد که در یک نانوایی سنگکی در یکی از محله‌های قدیمی تهران مشغول به کار است. حاج حیدر که معتمد محل است، به دلایلی تصمیم می‌گیرد نانوایی سنگکی‌اش را تعطیل کند و این شروع ماجراهای تازه‌ای است. این در حالی است که پسران او در کارخانه کوچکی، آرد مرغوب برای پخت نان‌های فانتزی تولید می‌کنند. این آرد از گندم‌زار حاج‌حیدر تهیه می‌شود و کیفیت خوبی دارد، اما…

رؤیا تیموریان‌، کوروش تهامی، شراره دولت‌آبادی، آتیلا پسیانی‌، عنایت بخشی، نفیسه روشن، پوران‌دخت مهیمن،‌ حدیث میرامینی و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

این سریال قرار است هر روز ساعت ۱۹:۰۰ به‌وقت کابل و تهران روی آنتن برود و در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد بازپخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار