رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «راهبه» با فروش ۳۵ میلیون دلاری برای سومین هفته پیاپی در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در گیشه بین‌المللی سینما قرار گرفت. به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم  به کارگردانی «کوین هاردی» و با فیلم‌نامه نوشته «گری دوبرمن» که  بر پایه داستانی از «دوبرمن» و «جیمز وان» نوشده شده است و در آن «تیسا فارمیگا»، […]

فیلم «راهبه» با فروش ۳۵ میلیون دلاری برای سومین هفته پیاپی در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در گیشه بین‌المللی سینما قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم  به کارگردانی «کوین هاردی» و با فیلم‌نامه نوشته «گری دوبرمن» که  بر پایه داستانی از «دوبرمن» و «جیمز وان» نوشده شده است و در آن «تیسا فارمیگا»، «دمیان بیچیر»، «شارلوت هوپ» و «بانی آرونز» ایفای نقش کرده‌اند، در سومین هفته اکران بین‌المللی خود در سینماهای ۸۰ کشور جهان به روی پرده رفت و به فروش ۳۵.۵ میلیون دلاری دست یافت.

این فیلم تاکنون در گیشه بین‌المللی به مجموع فروش ۱۹۱.۷ میلیون دلار رسیده و با احتساب فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سینماهای آمریکا، فروش جهانی بالغ بر ۲۹۲ میلیون دلار را رقم زده است.

«راهبه» هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک «احضار» در ۳۲ کشور است و همچنین پرفروش‌ترین محصول امسال کمپانی برادران وارنر در ۲۶ بازار محسوب می‌شود و در ۲۶ کشور از جمله رومانی، سوئد و کلمبیا پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در سال ۲۰۱۸ نام گرفته است.

این فیلم ترسناک؛ این هفته ۴.۶ میلیون دلار در کره جنوبی، ۴.۴ میلیون دلار در فرانسه، ۴.۳ میلیون دلار در سینماهای روسیه و ۲.۹ میلیون دلار در ایتالیا فروخته است و البته هنوز در سینماهای چین به نمایش در نیامده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار