رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم» به نویسندگی و کارگردانی عبدالحسین لاله اجرای نخست خود را به حضور خبرنگاران، عکاسان و منتقدان تئا‌تر اختصاص داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، به مناسبت هشتم مهرماه، روز بزرگداشت مولوی، نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم» به کارگردانی و نویسندگی عضو هیات […]

نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم» به نویسندگی و کارگردانی عبدالحسین لاله اجرای نخست خود را به حضور خبرنگاران، عکاسان و منتقدان تئا‌تر اختصاص داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، به مناسبت هشتم مهرماه، روز بزرگداشت مولوی، نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم» به کارگردانی و نویسندگی عضو هیات علمی فرهنگستان هنر در سالن ایران این فرهنگستان اجرا می‌شود.
این نمایش بر اساس قصه «پادشاه و کنیزک» مثنوی‌ معنوی است و ابراهیم عباسعلی زاده، حامی علیزاده، شهرام خزرایی، مصطفی ملک‌مکان، وحید شیرزاد، محمدعلی نوروش‌اوغلی، شبنم دبدبه، بیتا آزادی، مریم فیضی، علی مجیدپور، ایمان برین و ایرج یاوری‌فر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
از خبرنگاران، عکاسان و منتقدان عرصه تئا‌تر دعوت شده است روز یکشنبه هشتم مهرماه، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش «چاه مسموم و طریق مغموم» را در فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، پایین‌تر از خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲ به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار