رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «گزارش فرار یوسفی» به نویسندگی و کارگردانی حسین توقیری پس از چند سال، با دریافت پروانه‌ی نمایش از دوم آبان در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، این فیلم در قالب درام معمایی به موضوعات فرار و مهاجرت در بین یک گروه […]

فیلم سینمایی «گزارش فرار یوسفی» به نویسندگی و کارگردانی حسین توقیری پس از چند سال، با دریافت پروانه‌ی نمایش از دوم آبان در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، این فیلم در قالب درام معمایی به موضوعات فرار و مهاجرت در بین یک گروه دوستی می‌پردازد.


لعیا عسلی نژاد، عرفان بختیاری، کوشا نوروزی، شهرزاد احمدزادگان، مارینا عزتی امینی، امیرحسین ساعتی، پوریا نجاتیان، علیرضا توانا، مرتضی پذیره، امیرمسعود حسینی، مریم بابایی پور، علی جهانی و پویا مظفریان نقش آفرینان «گزارش فرار یوسفی» هستند.
با نزدیک شدن به موعد اکران، تیزر و موارد تبلیغاتی فیلم نیز به زودی رونمایی خواهد شد.
سایر عوامل «گزارش فرار یوسفی» عبارت‌اند از:
نویسنده ، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: حسین توقیری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پویا مظفریان، تدوین: لعیا عسلی نژاد، آهنگساز: آرش اسکندرلو، مدیر تولید: امید فقیه، مجری طرح: حسین توقیری، مشاور رسانه و تبلیغات: محمد پورصادقی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار