رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه 10 مهر 1397 - 19:41
  • کد خبر : 27938
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت ۲۰ اجرا دارد

مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» از اجرای این نمایش به مدت ۲۰ شب در تالار وحدت خبر داد. مریم نراقی اظهار کرد: قرار است نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده از ۱۵ مهرماه به مدت ۲۰ شب در تالار وحدت اجرا داشته باشد. وی با بیان اینکه این تئاتر […]

مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» از اجرای این نمایش به مدت ۲۰ شب در تالار وحدت خبر داد.

مریم نراقی اظهار کرد: قرار است نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده از ۱۵ مهرماه به مدت ۲۰ شب در تالار وحدت اجرا داشته باشد.

وی با بیان اینکه این تئاتر دو سال پیش هم به نمایش درآمده بود، گفت: نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» آبان سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان روبرو شد و به این دلیل این اثر مجدد به روی صحنه خواهد رفت.

مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای نمایش «می‌سی‌‌سی‌‌پی نشسته می‌میرد» با اشاره به اینکه همه بازیگران در نقش‌های خود که پیش از این بازی کرده‌اند، به ایفای نقش خواهند پرداخت، تصریح کرد: تنها بازیگری که در این اثر نسبت به گذشته تغییر کرده، بابک حمیدیان بوده که جایگزین این هنرمند نیز بهرام افشاری است.

وی گفت: اجرای این تئاتر از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار وحدت خواهد بود و این روزها فروش بلیت آن آغاز شده است.

نراقی با بیان اینکه زمان اجرای این اثر دو ساعت است، بیان کرد: بازیگران این نمایش ویشکا آسایش، بهرام افشاری، سجاد افشاریان، سیامک صفری، داریوش موفق، امیر احمدزاده، ایمان فتاحی، سامان قاسمی و هومان محمد حسینی هستند.

به گزارش آنا، این نمایش رکورددار فروش تاریخ تئاتر ایران در سال ۱۳۹۵ بوده و همچنین برنده جایزه عبدالحسین نوشین در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران و کاندیدای برترین طراحی صحنه تئاتر دومین دوره مراسم مدال خورشیدی در سال ۱۳۹۵ بوده است.

منبع: آنا / عکس حاشیه خبر:میثم مه آبادی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار