رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
شبکه اچ بی او میراث پربیننده‌ترین سریال خود را باقی می‌گذارد

لوکیشن‌های «بازی تاج و تخت» جاذبه گردشگری می‌شوند + تصاویر

قلعه‌های سریال «بازی تاج و تخت» بعد از پخش آخرین فصل این سریال، تبدیل به جاذبه گردشگری می‌شوند. اغلب این لوکیشن‌ها در ایرلند شمالی و کرواسی قرار دارند. فیلم‌ برداری سریال پربیننده و محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به تازگی به پایان رسیده است و قرار است با تاخیری چند ماهه در تابستان ۲۰۱۹ برای […]

قلعه‌های سریال «بازی تاج و تخت» بعد از پخش آخرین فصل این سریال، تبدیل به جاذبه گردشگری می‌شوند. اغلب این لوکیشن‌ها در ایرلند شمالی و کرواسی قرار دارند.

فیلم‌ برداری سریال پربیننده و محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به تازگی به پایان رسیده است و قرار است با تاخیری چند ماهه در تابستان ۲۰۱۹ برای پخش بر روی شبکه HBO قرار بگیرد.

پخش آخرین فصل Game of Thrones اما به معنی خداحافظی با این سریال نیست. بنابر اعلام شبکه اچ بی او، لوکیشن‌های فیلم‌برداری این سریال که در ایرلند شمالی قرار دارند به زودی تبدیل به جاذبه توریستی می‌شوند و درهای قلعه بر روی عموم باز می‌شود.

طرفداران «بازی تاج و تخت» از سال ۲۰۱۹ به بعد می‌توانند در قلعه‌های محل فیلم‌برداری این سریال شامل وینترفل (Winterfell)، قلعه سیاه (Castle Black) و سرزمین پادشاهی (Kings Landing) قدم بزنند و حال و هوای دوستان، دشمنان و مدعیان تاج و تخت را تجربه کنند، قلعه‌هایی که در طول ۱۰ سال محل فیلم‌برداری این سریال پر فراز و نشیب بود.

نام یکی از لوکیشن‌های سریال Game of Thrones آرموی (Armoy) است، روستایی کوچک در ایرلند شمالی. پوشش گیاهی زیبای این منطقه مناظر طبیعی بی‌نظیری خلق کرده است، از جمله تونلی از درختان که در فصل دوم سریال شاهد فرار آریا استارک (Arya Stark) از میان آنها بودیم، مکانی که در سریال با نام حصار تیره (Dark Hedges) شناخته می‌شد.

دوبروونیک (Dubrovnik)، لوکیشن دیگر سریال «بازی تاج و تخت»، شهری تاریخی در کشور کرواسی و ساحل دریای آدریاتیک است که به دلیل قدمت و زیبای در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. قلعه صخره‌ای این شهر که مشرف به دریاست تنها لوکیشن این شهر برای سریال نبود، کوچه‌های باریک و سنگ فرش این مکان بی‌نظیر نیز از دید کارگردان و عوامل صحنه پنهان نماند و تبدیل شدند به مکانی برای عبور و مرور سربازان و شهروندان دنیای تاج و تخت.

به دلیل اینکه فیلمبرداری در دوبرنیک زودتر از سایر لوکشین‌ها به پایان رسید، این شهر چند ماهی است که علاوه بر توریست‌های سالیانه میزبان طرفداران سریال Game of Thrones نیز شده است.

در ادامه این برنامه‌ریزی برای تبدیل میراث بازی تاج و تخت به جاذبه گردشگری، عوامل سازنده سریال تصمیم دارند لباس‌ها، اسلحه‌ها و سایر وسایل صحنه را نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» بعد از تابستان ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: فیلم‌نت نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار