رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

روابط عمومی فیلم سینمایی «شانتاژ» از آمادگی این فیلم برای اکران آن خبر داد. علیرضا رحمانی اظهار کرد: فیلم سینمایی «شانتاژ» به کارگردانی امیر مؤمنی‌اصل که به تازگی تدوین و صداگذاری آن به پایان رسیده است آماده نمایش شد. وی افزود: این فیلم که با تهیه‌کنندگی پرویز قدسی و بازی مریم خدارحمی، علیرضا رئیسی، افشین […]

روابط عمومی فیلم سینمایی «شانتاژ» از آمادگی این فیلم برای اکران آن خبر داد.

علیرضا رحمانی اظهار کرد: فیلم سینمایی «شانتاژ» به کارگردانی امیر مؤمنی‌اصل که به تازگی تدوین و صداگذاری آن به پایان رسیده است آماده نمایش شد.

وی افزود: این فیلم که با تهیه‌کنندگی پرویز قدسی و بازی مریم خدارحمی، علیرضا رئیسی، افشین سنگ چاپ، ساقی زینتی، مجید شهریاری، صفر کشکولی، مهران اسبقی، سینا مکارم، دانیال صفاری، دینیار گیوی، حسین بدیهی ، رضا دیزجی، عارف اکبری راد، نیمتاج پورصفر، رویا شمس و پرویز قدسی ساخته شده است محصول مؤسسه هنر رسانه مانا است.

روابط عمومی فیلم سینمایی «شانتاژ» بیان کرد: ضبط موسیقی تیتراژ پایانی فیلم با صدای میلاد فراهانی انجام می‌شود.

رحمانی گفت: کارگردان این فیلم که برای نمایش خانگی، پروانه نمایش گرفته درصدد است تا آن را در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش در بیاورد.

به گزارش آنا، فیلم شانتاژ درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد و آن گروه با هدف باج‌گیری و اخاذی از طریق فضای مجازی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می‌اندازند ؛ اما . . .

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار