رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پخش مجموعه تلویزیونی «مهر و ماه» از شبکه آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مهر و ماه» به کارگردانی فیاض موسوی از ساعت ۱۶ امروز روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: یمین، همسر جلال، ۲۵ سال پیش همراه برادرش شکور، برای دیدن […]

پخش مجموعه تلویزیونی «مهر و ماه» از شبکه آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مهر و ماه» به کارگردانی فیاض موسوی از ساعت ۱۶ امروز روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یمین، همسر جلال، ۲۵ سال پیش همراه برادرش شکور، برای دیدن دخترش به خارج می‌رود و اصرار می‌کند که جلال نیز اموالش را بفروشد و نزد آنها برود. اما او قبول نمی‌کند و پس از چند ماه تنهایی با زنی به‌نام صفورا ازدواج می‌کند. سیمین همراه شکور به ایران باز می‌گردد و آن زن را که حامله بوده از خانه بیرون می‌کند و تهمت خیانت به او می‌زند تا مهدوی دیگر دنبالش نگردد و…

«مهر و ماه» را فیاض موسوی در سال ۱۳۸۳ ساخته و بازیگرانی چون علی نصیریان، هرمز هدایت، بهزاد خدا ویسی، مریم بوبانی، لیلا اوتادی، محمد علی اله قلی، غزل صارمی، فریبا متخصص، رضا توکلی و رامین راستاد در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۱۲:۰۰ نیمه‌شب و ۸:۰۰ صبح روی آنتن می‌رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار