رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«آسمان هوای باران دارد» در شبکه یک، «شرایط خاص» در شبکه سه و «لاک قرمز» در شبکه پنج از سریال های جدید سیما هستند. به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مخاطبان تلویزیون در فصل پاییز با سه مجموعه تلویزیونی جدید همراه خواهند شد. «آسمان هوای باران دارد» سریال ۳۰ قسمتی و مدرسه‌محور «آسمان هوای […]

«آسمان هوای باران دارد» در شبکه یک، «شرایط خاص» در شبکه سه و «لاک قرمز» در شبکه پنج از سریال های جدید سیما هستند.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مخاطبان تلویزیون در فصل پاییز با سه مجموعه تلویزیونی جدید همراه خواهند شد.

«آسمان هوای باران دارد»

سریال ۳۰ قسمتی و مدرسه‌محور «آسمان هوای باران دارد» در جدول تولید و پخش شبکه یک سیما قرار گرفت.

این سریال، قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکتری راهی تهران می‌شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال قرار می گیرد. سریال «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است و به زودی از این شبکه روی آنتن می‌رود.

مرجانه گلچین، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا کوثری از جمله بازیگران این سریال هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از کارگردان: شهرام شاه‌حسینی، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیرتولید: مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: میشا جودت.

«شرایط خاص» به شبکه سه می آید

با پایان یافتن ماه صفر، سریال طنز «شرایط خاص» از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

«شرایط خاص» سریال تلویزیونی‌ طنز به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی است که تولید آن با نام اولیه «کلاف‌های رنگی» کلید زده شد.

این سریال طنز با بازی کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید و برای پخش در شب‌های پاییز و زمستان ۹۷ آماده شده است. «شرایط خاص» یک کمدی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابه‌جایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود. «شرایط خاص» دارای خمیرمایه طنز است و مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت استوار است تا طنز کلامی، بر همین اساس مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا می‌کند.

سریال «شرایط خاص» حدود ۵۰ لوکیشن دارد و عوامل آن حتی در ایام نوروز ۹۷ هم مشغول کار بودند.

کامبیز دیرباز، پروانه معصومی، بهرام افشاری، نادر سلیمانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت و شهره سلطانی از بازیگران این سریال هستند.

تولید سریالی «لاک قرمز»

سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود.

این سریال که در ادامه نسخه سینمایی این اثر ساخته می‌شود و نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می‌کند که بعد از فروپاشی خانواده‌اش سعی دارد تا آن‌ها را دور هم جمع کند و در آخر خود یکی از کارآفرینان برتر کشور می‌شود. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و درباره خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و مشکلات جامعه است.

قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و موضوع قاچاق کالا در آن پررنگ‌تر است. محتوای اصلی قصه، ضررهای قاچاق کالا و تأثیر مخرب آن روی خانواده‌هاست و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار