رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
داستان زندگی نام آورترین خوشنویس خط نستعلیق

اکران مستند زندگی میرعماد در اصفهان

مراسم فرش قرمز و اکران فیلم مستند داستانی میرعماد به نویسندگی و کارگردانی نیما جوادی در روز جمعه ۲۷ مهر ماه در عمارت سعدی استان اصفهان برگزار می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مستند، حوزه هنری استان و مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل شهرداری اصفهان به مناسبت هفته خوشنویسی مراسم […]

مراسم فرش قرمز و اکران فیلم مستند داستانی میرعماد به نویسندگی و کارگردانی نیما جوادی در روز جمعه ۲۷ مهر ماه در عمارت سعدی استان اصفهان برگزار می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مستند، حوزه هنری استان و مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل شهرداری اصفهان به مناسبت هفته خوشنویسی مراسم فرش قرمز و اکران فیلم مستند داستانی «میرعماد» را در روز جمعه ۲۷ مهرماه برگزار می‌کند.
این فیلم مستند داستانی به نویسندگی و کارگردانی نیما جوادی در ۴۰ دقیقه است که به زندگی میرعماد قزوینی نام‌آورترین خوشنویس خط نستعلیق می‌پردازد.
حسن جویره، هاشم شمس فلاورجانی، علی روح‌الامین، یلدامرادی، محمود خلیلیان و مرجان رحمت‌اللهی بازیگران مستند «میرعماد» هستند.

پروانه میرعمادی نقاش و خوشنویس, نوزدهمین نسل از نوادگان استاد میرعماد است که به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور خواهد یافت.

این مراسم در ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز جمعه ۲۷ مهر۹۷ در عمارت سعدی با حضور عوامل فیلم، مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود.

سینماخانه / پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار