رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبرداری مرحله نخست فیلم «غلامرضا تختی» در حالی به پایان رسید که امیر جدیدی (بازیگر نقش تختی) با این پروژه قطع همکاری کرد. به نقل از روابط عمومی فیلم «غلامرضا تختی»، فیلمبرداری مرحله نخست این فیلم با کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان که به دوران کودکی غلامرضا تختی مربوط است، پس از ۲۰ روز […]

فیلمبرداری مرحله نخست فیلم «غلامرضا تختی» در حالی به پایان رسید که امیر جدیدی (بازیگر نقش تختی) با این پروژه قطع همکاری کرد.

به نقل از روابط عمومی فیلم «غلامرضا تختی»، فیلمبرداری مرحله نخست این فیلم با کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان که به دوران کودکی غلامرضا تختی مربوط است، پس از ۲۰ روز در احمد آباد مستوفی به پایان رسید.

همچنین مراحل تمرین کشتی و آمادگی جسمانی امیر جدیدی بازیگر نقش غلامرضا تختی به مدت شش ماه به طور مستمر ادامه داشت، اما به دلیل طولانی شدن آماده‌سازی دکورهای فاز ٢و ٣ که به نوجوانی و جوانی غلامرضا تختی مربوط است، تغییر در زمان‌بندی پروژه و از طرفی به علت حساسیت بسیار زیاد گریم بزرگسالی جهان‌پهلوان تختی که به مواد اولیه تهیه‌شده از خارج از کشور نیاز داشت، تست گریم  به روزهای اخیر موکول شد.

بر اساس این خبر، بعد از تست گریم، گروه تولید و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که امکان فیلمبرداری مبارزات کشتی جهان‌پهلوان تختی با این گریم سنگین امکان‌پذیر نیست. همین‌طور امکان حذف این صحنه‌ها از فیلمنامه به هیچ وجه میسر نیست و در نتیجه با طولانی شدن زمان پیش‌تولید و داشتن تعهد از جانب جدیدی به پروژه‌های دیگر، با توافق کامل، همکاری او با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد.

گروه تولید با جایگزین کردن بازیگر دیگری کار خود را از امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه) دوباره آغاز کرده است و به زودی فهرست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار