رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» به‌کارگردانی جواد ارشاد، برای اولین بار به زبان عربی دوبله شده و برای مخاطبان عرب‌زبان آی‌فیلم نمایش داده می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، دوبله عربی سریال ۳۷قسمتی «دوردست‌ها» در آی‌فیلم عربی انجام شده و از ۲۸ مهر روی آنتن قرار می‌گیرد. این مجموعه محصول سال ۱۳۹۵ است و […]

مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» به‌کارگردانی جواد ارشاد، برای اولین بار به زبان عربی دوبله شده و برای مخاطبان عرب‌زبان آی‌فیلم نمایش داده می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، دوبله عربی سریال ۳۷قسمتی «دوردست‌ها» در آی‌فیلم عربی انجام شده و از ۲۸ مهر روی آنتن قرار می‌گیرد.

این مجموعه محصول سال ۱۳۹۵ است و بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، هومن برق نورد، فاطمه گودرزی، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، کوروش سلیمانی، سیامک اطلسی، حسین محب اهری، رحمان باقریان، مریم خدارحمی و… در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان «دوردست‌ها» به‌قلم سمانه نامدار از این قرار است: کارخانه روغن‌سازی رسول و ایرج دچار بحران مالی می‌شود. ایرج که فعالیتی دیگر راه انداخته سهام خود را می‌فروشد و سرمایه‌داری به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه‌کاره اوست سهام کارخانه را می‌خرد و عماد به‌همراه رسول به اداره کارخانه مشغول می‌شوند؛ اما رفته‌رفته معلوم می‌شود که…

مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» از شنبه ۲۸ مهر هر شب ساعت ۲۱ به‌وقت مکه (۲۲:۳۰ به‌وقت تهران) روی آنتن می‌رود و در سه نوبت در ساعت‌های ۰۳:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار