رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی در بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های عصیانگر تافی فست لهستان به نمایش در خواهد آمد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «روزهای نارنجی»، جشنواره فیلم‌های عصیانگر تافی فست لهستان ((International Film Festival Toruń از تاریخ بیست تا بیست و هشت اکتبر (۲۸ مهر […]

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی در بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های عصیانگر تافی فست لهستان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «روزهای نارنجی»، جشنواره فیلم‌های عصیانگر تافی فست لهستان ((International Film Festival Toruń از تاریخ بیست تا بیست و هشت اکتبر (۲۸ مهر تا ۶ آبان) در شهر تورن لهستان برگزار می شود.
فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» که پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری از جمله تورنتو و کالگاری در کانادا و زوریخ نیز روی پرده رفته است، هجدهم تا سی و یکم اکتبر (۲۶ مهر تا ۹ آبان) نیز در بخش مسابقه اصلی چهل و دومین دوره جشنواره سائوپائولو در کشور برزیل به نمایش درخواهد آمد.
«روزهای نارنجی» اولین اثر سینمایی آرش لاهوتی، درباره آبان، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.
هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.
تهیه کننده این فیلم علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار