رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «آلان» به کارگردانی مصطفی گندمکار، جایزه بهترین فیلم کوتاه پانزدهمین دوره جشنواره «ابرس والده» آلمان را به دست آورد. فیلم کوتاه «آلان» از میان ۸۴۹ فیلم متقاضی از ۷۱ کشور جهان برای حضور در این رویداد سینمایی انتخاب شده بود و در نهایت به عنوان یکی از ۳۸ فیلم بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره و در […]

فیلم کوتاه «آلان» به کارگردانی مصطفی گندمکار، جایزه بهترین فیلم کوتاه پانزدهمین دوره جشنواره «ابرس والده» آلمان را به دست آورد.

فیلم کوتاه «آلان» از میان ۸۴۹ فیلم متقاضی از ۷۱ کشور جهان برای حضور در این رویداد سینمایی انتخاب شده بود و در نهایت به عنوان یکی از ۳۸ فیلم بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره و در رقابت با آثاری از امریکا، اسپانیا، فرانسه، استرالیا و چین موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه شد و مصطفی گندمکار کارگردان اثر نیز از طریق ویدیو کنفرانس در اختتامیه حضور پیدا کرد.

این فیلم تاکنون موفق به حضور و کسب جوایز بین‌المللی چون جایزه پنجمین دوره جشنواره بین المللی دهوک کردستان عراق، جایزه بزرگ از چهاردهمین دوره  جشنواره کنستانزر آلمان، جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره رد لاین کانادا ۲۰۱۷، کسب جایزه بهترین فیلم و تدوین از دهمین جشنواره ژیار کردستان ۲۰۱۸ و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره صلح پاکستان در سال ۲۰۱۷ شده است.

پخش بین المللی این فیلم به عهده مجید محمد دوست و کمپانی کات آپ سوییس می‌باشد.

پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  Eberswalde (ابرس والده) از ۷ تا ۱۴ اکتبر (۱۵ تا ۲۲ مهرماه) در شهر ابرس والده آلمان برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار