رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه 25 مهر 1397 - 14:14
  • کد خبر : 28726
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پیشکسوتان تئاتر از تست سلامت الکترونیک برخوردار شدند
به همت خانه تئاتر و شرکت سلامت الکترونیک برکت

پیشکسوتان تئاتر از تست سلامت الکترونیک برخوردار شدند

تعدادی از پیشکسوت تئاتر با حضور در شرکت سلامت الکترونیک برکت از تست سلامت این شرکت بهره گرفتند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، تنی چند از پیشکسوت تئاتر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ به همت خانه تئاتر و همکاری شرکت سلامت الکترونیک برکت از چکاپ و پایش کل بدن […]

تعدادی از پیشکسوت تئاتر با حضور در شرکت سلامت الکترونیک برکت از تست سلامت این شرکت بهره گرفتند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، تنی چند از پیشکسوت تئاتر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ به همت خانه تئاتر و همکاری شرکت سلامت الکترونیک برکت از چکاپ و پایش کل بدن مبتنی بر بستر سلامت الکترونیکی برخوردار شدند.

لازم به ذکر است، شرکت سلامت الکترونیک برکت، در حوزه سلامت الکترونیک و سلامت همراه فعالیت کرده و مجوز اپراتور سلامت الکترونیکی را در کشور ایران دارد. از فعالیتهای این شرکت درایران و چند شرکت خارجی، ارائه خدمات پزشکی از راه دور و بدون حضور پزشک به بیمار است.

ژاله علو، اکبر زنجان پور، پرویز پور حسینی، سیاوش طهمورث، پری صابری، علی رفیعی، مجید قناد، مرجانه گلچین، مریم کاظمی، مریم معترف، سهراب سلیمی، محمود عزیزی، قطب الدین صادقی، کاظم هژیرآزاد، اصغر همت، افسر اسدی، مهدی قلعه، مهدی میامی، محمد امیریاراحمدی، بیژن افشار، سیامک زمردی مطلق و خسرو احمدی از جمله هنرمندانی بودند که برای انجام این تست در شرکت سلامت الکترونیک برکت حضور یافتند.

قابل ذکر است که در ادامه این حرکت، گروه های دیگری از هنرمندان پیشکسوت برای پایش سلامت اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار