رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت امسال توسط خانواده شهدا به صورت جداگانه مورد ارزشیابی و داوری قرار می‌گیرند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر دارد امسال علاوه بر داوری هیات‌های تخصصی در بخش‌های مختلف جشنواره ، فیلم‌های منتخب سینمایی […]

فیلم‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت امسال توسط خانواده شهدا به صورت جداگانه مورد ارزشیابی و داوری قرار می‌گیرند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نظر دارد امسال علاوه بر داوری هیات‌های تخصصی در بخش‌های مختلف جشنواره ، فیلم‌های منتخب سینمایی مسابقه ایران توسط خانواده شهدا نیز،  مورد داوری قرار گیرند و آثار برتر از نگاه خانواده شهدا، به صورت جداگانه معرفی شوند.

بر پایه این خبر، کلیه فیلم‌های سینمایی منتخب جشنواره در بخش‌ مسابقه سینمای ایران شامل فیلم‌های سینمایی رقابتی و میهمان توسط هیاتی متشکل از نمایندگان خانواده شهدا داوری و آثار برگزیده در آئین‌های رسمی جشنواره معرفی می‌شوند.

در این خبر آمده است: داوری توسط هیئت منتخب خانواده شهدا باعث می‌شود تا داوری آثار از چارچوب‌های متداول تخصصی صرف فراتر رود و با تمرکز بر نگاه صادقانه و محتوای آثار ارزشیابی شوند.

شایان ذکر است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌ها و مراکز فرهنگی اجتماعی کشور به دبیری محمد خزاعی از طی روزهای ۵ تا ۹ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

اطلاعات تکمیلی در سایت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت moqavematfilmfest.ir موجود است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار