رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 7 آبان 1397 - 16:36
  • کد خبر : 28929
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش “خرس” در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش سینماخانه؛ نمایش خرس از ۲۱ مهرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است و تا دوم آذرماه میزبان مخاطبان خود می باشد. احسان ناجی کارگردان این نمایش که نوشته آنتوان چخوف و بازنویسی احسان ناجی به روی صحنه رفته است؛ بیان نمود که داستان این نمایش در فضای یک ملک روستایی […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش خرس از ۲۱ مهرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است و تا دوم آذرماه میزبان مخاطبان خود می باشد.

احسان ناجی کارگردان این نمایش که نوشته آنتوان چخوف و بازنویسی احسان ناجی به روی صحنه رفته است؛ بیان نمود که داستان این نمایش در فضای یک ملک روستایی در روسیه می گذرد و داستان بیوه زنی به همراه پیشخدمت های خود را روایت می کند که با کله طلبکاری خشن که به دلیل وضع بعد اقتصادی به دنبال بازپس گرفتن طلب خود آمده است مواجه می شود.
وی افزود: مسلما وقتی به سراغ اقتباس می رویم شرایط کنونی اجتماع و معضلات را باید در نظر بگیریم. ضمن اینکه زبان طنز زبانی است که مفهوم را بسیار راحت تَر به مخاطب القا می کند. احساس می کنم در شرایط کنونی بیشتر احتیاج به ژانر کمدی داریم البته نوعی از کمدی که به مخاطب خود احترام بگذارد نه این که با پوششی خالی از مفهوم فقط خنده ای موقتی را هدف قرار دهد.


ناجی از موسسه هنرهای نمایشی رویداد سخن به میان آورد که مجری طرح نمایش خرس است و در سال گذشته تولیدات گوناگونی داشته که بزودی اکران مستند کیارستمی در گروه هنر و تجربه به کارگردانی احسان ناجی را پیش رو دارد که در آذرماه این امر محقق خواهد شد.
تولید این نمایش در مرداد ماه آغاز شد که در ماه مهر مورد بازبینی قرار گرفت و با امتیاز بالایی از سوی فرهنگسرای نیاوران به اجرای مهر و آبان رسید.
تئاتر خرس با دراماتورژ و بازنویسی احسان ناجی و کارگردانی احسان ناجی و سحر پرتوی کیان ، بازیگران حامد شریفی،مریم جعفری و پوریا عبدی در مهر و آبانماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می آید.
سینماخانه / پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار