رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
با اجرای نادر طالب زاده در پرس تی وی:

«راز»هایی که افشا می شوند

نادر طالب زاده، کارشناس رسانه و مجری تلویزیون، برنامه «راز» خود را این بار به میزبانی شبکه پرس تی وی و در اولین قسمت با ویژه برنامه «راهپیمایی بزرگ اربعین» برای مخاطبان برون مرزی آورده است. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه راز (The Secret ) با اجرا […]

نادر طالب زاده، کارشناس رسانه و مجری تلویزیون، برنامه «راز» خود را این بار به میزبانی شبکه پرس تی وی و در اولین قسمت با ویژه برنامه «راهپیمایی بزرگ اربعین» برای مخاطبان برون مرزی آورده است.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه راز (The Secret ) با اجرا و کارشناسی نادر طالب زاده با موشکافی موضوعات روزی مانند پیاده روی بزرگ اربعین، کنفرانس افق نو، هم جنس گرایی در اروپا و موضوعات دیگر به آنتن پخش پرس تی وی رسیده است.

این برنامه که در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه ای تهیه و تولید می شود، در نخستین قسمت که شب گذشته همزمان با اربعین حسینی به روی آنتن پرس تی وی رفت، موضوع اربعین و پیاده روی این رویداد بزرگ شیعیان را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، در نخستین قسمت از برنامه «راز» از افراد مختلف در خصوص تجربه حضورشان در چنین اجتماع بزرگی سوال شد. همچنین به تاثیر داستان زندگی امام حسین (ع) و الگو گرفتن از آن توسط سیاهپوستان آمریکایی که در این رویداد حضور داشتند، برای مقابله با ظلم و تبعیضی که علیه آن ها در آمریکا صورت می پذیرد، بحث و تبادل نظر شد.

برنامه «راز» به تهیه کنندگی حسن توکلی و با اجرا و کارشناسی نادر طالب زاده با کنکاش و بررسی موضوعات روز و موشکافی پشت پرده آن ها از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. دومین قسمت از این برنامه که مراحل ضبط و تهیه آن چهارشنبه ۹ آبان ماه در پرس تی وی انجام شد، به زودی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار