رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه‌های تلویزیونی «شلیک نهایی» و «خاطرات مرد ناتمام» از سه‌شنبه ۱۵ آبان روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرند. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه پلیسی «شلیک نهایی» به‌کارگردانی محسن شاه‌محمدی از سه شنبه ۱۵ آبان برای مخاطبان آی‌فیلم در داخل کشور به‌نمایش گذاشته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرگرد […]

مجموعه‌های تلویزیونی «شلیک نهایی» و «خاطرات مرد ناتمام» از سه‌شنبه ۱۵ آبان روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرند.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه پلیسی «شلیک نهایی» به‌کارگردانی محسن شاه‌محمدی از سه شنبه ۱۵ آبان برای مخاطبان آی‌فیلم در داخل کشور به‌نمایش گذاشته می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرگرد کلانی، مأمور پیگیری و دستگیری باندی حرفه‌ای می‌شود که همه نوع خلافی مثل قاچاق را انجام می‌دهند. او متوجه می‌شود دوست صمیمی‌اش، جمشید، در این باند حضور دارد. کلانی سعی می‌کند از جمشید کمک بگیرد اما او قبول نمی‌کند و کلانی به‌ناچار از طریق عواملی، وارد باند شده و با جعل اسناد، اطلاعاتی به‌دست می‌آورد.

داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، آتنه فقیه‌نصیری، جمشید اسماعیل‌خانی، شهره سلطانی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگران این سریال‌اند که هر روز ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «خاطرات مرد ناتمام» به‌کارگردانی صادق کرمیار نیز از ۱۵ آبان ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: همایون که در فرانسه داروسازی خوانده و به ایران بازگشته، درصدد تأسیس لابراتوار و تولید دارو برای مردم کشورش است.

محمودپاک‌نیت، امین زندگانی، سیامک صفری، مهرداد ضیایی، سارا خوئینی‌ها و سروش صحت از بازیگران این سریال‌اند که در زمستان ۱۳۹۱ در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

مجموعه «خاطرات مرد ناتمام» ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار