رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم سینمایی «سیانور» پنجشنبه ۱۷ آبان از کانال فارسی آی‌فیلم پخش می‌شود و پس از آن بهروز شعیبی کارگردان این اثر، با اکبر نبوی مجری‌کارشناس برنامه «کافه‌فیلم» گفت‌وگو خواهد کرد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «کافه‌فیلم» که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به نقد و بررسی فیلم سینمایی پخش شده در ساعت ۲۱:۰۰ می‌پردازد، […]

فیلم سینمایی «سیانور» پنجشنبه ۱۷ آبان از کانال فارسی آی‌فیلم پخش می‌شود و پس از آن بهروز شعیبی کارگردان این اثر، با اکبر نبوی مجری‌کارشناس برنامه «کافه‌فیلم» گفت‌وگو خواهد کرد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «کافه‌فیلم» که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به نقد و بررسی فیلم سینمایی پخش شده در ساعت ۲۱:۰۰ می‌پردازد، این‌بار به‌سراغ «سیانور» بهروز شعیبی رفته است.

سیانور محصول سال ۱۳۹۴ است که در سال ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

این فیلم بازگو کننده اختلافات درون سازمان مجاهدین خلق و درگیری میان چهره‌های کلیدی آن مانند تقی شهرام، مرتضی صمدیه لباف و مجید شریف واقفی در متن یک داستان عاشقانه نافرجام است.

داستان سیانور در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی و آتیلا پسیانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«سیانور» پنجشنبه ۱۷ آبان رأس ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بلافاصله پس از آن «کافه‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عباس یوسفیان پخش خواهد شد که طی آن اکبر نبوی سوالاتش را با بهروز شعیبی کارگردان این اثر در میان خواهد گذاشت.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار