رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پاسخ تهیه‌کننده «دلدادگان» به انجمن تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران: با وجود تلاش عوامل خانم بهرام در قسمت پایانی مجموعه مقابل دوربین نرفتند در پی بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران پیرامون حواشی پیش آمده در مورد حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در سریال «دلدادگان»، ایرج محمدی تهیه‌کننده این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد. به […]

پاسخ تهیه‌کننده «دلدادگان» به انجمن تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران:
با وجود تلاش عوامل خانم بهرام در قسمت پایانی مجموعه مقابل دوربین نرفتند
در پی بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران پیرامون حواشی پیش آمده در مورد حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در سریال «دلدادگان»، ایرج محمدی تهیه‌کننده این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، متن بیانیه ایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه «دلدادگان» بدین شرح است:
بنام خدا
در ابتدا ابراز خوشحالی می‌کنم که سریال «دلدادگان» به همت تیم سازندگانش و صدا وسیما پربیننده ترین سریال سال ۹۷ شد. ضمنا من هم مانند خانم پانته آ بهرام از مخاطبین این مجموعه سپاسگزاری می‌کنم که سریال ما را پسندیدند و دنبال کردند چرا که معتقدم بهترین داور همین مخاطبین هستند. در ادامه عرض کنم که اولا از همه کسانی که از سر دلسوزی و همدلی با سازندگان سریال «دلدادگان» و یا سرکار خانم بهرام سخن گفتن و یا عکس‌العملی داشته‌اند سپاسگزاری کنم و امیدوارم همه این واکنش‌ها بدون حب و بغض و از سر دردمندی و انصاف بوده باشد. دوما از دو صنف تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران تشکر می‌کنم که نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دادند.
معتقدم که گفتگو بین این دو صنف می‌تواند به نتایج خوبی به سود طرفین و از سوی دیگر برای آثار هنر تصویری منتهی شود. سوما در این برهه از زمان که کشور عزیزمان مورد هجوم تحریم‌های وحشیانه از سوی دشمنان این سرزمین پر هنر قرار گرفته علی رغم تلاش اینجانب و کارگردان و نویسنده و سایر عوامل متاسفانه ایشان برای قسمت آخر مقابل دوربین حاضر نشدند در صورتی که در شرایط یکسان با سایر بازیگران و عوامل این مجموعه قرار داشته‌اند ولی واکنش متفاوتی نشان دادند. جا دارد که یک اختلاف خانوادگی که ابتدا هم از سوی طرف خانم بهرام در فضای مجازی منتشر شد را به محضر کمیته‌ای مشترک از دو صنف ببریم.
اینجانب و تیم «دلدادگان» حرفمان را می‌زنیم و بانوی هنرمند خانم بهرام هم حرفشان را می‌زنند. باور دارم که دو صنف تهیه‌کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران به آن درجه از هوشمندی و بلوغ رسیده‌اند که این ماجرا را حل و فصل نمایند و بیانیه وفاق ملی هنرمندان را در این برهه از زمان به مردم و مخاطبین هنردوست اعلام فرمایند.
ایرج محمدی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار