رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را […]

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را خطاب به این دوره از جشنواره منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

“در روزهایی بسر می‌بریم که بخشی از جهان، با تاریخ و دولتی نو پدید، در تلاش است تا سرزمین کهن و با تمدن دیرینه را منزوی نشان دهد. سیاستمداران امریکایی، می‌کوشند روابط ما و جهان را گسسته سازند. میلیاردها دلار باج و رشوه می‌دهند تا داد و ستدها را قطع کنند، تهدیدها و فشارها می‌آورند تا روابط سیاسی- اقتصادی ما را در هم ریزند. اما باید بدانند که گوهر تمدن ایرانی، فرهنگ و هنر است و این جانمایه، مرز و انزوا نمی‌شناسد. از این رو در همین روزهای پرتب و تاب تهدید و تحریم، بیشترین درخواست برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه از کشورهای گوناگون جهان ثبت می‌شود و سینمای کوتاه ایران پذیرای چهره‌های سرشناس سینمای جهان می‌گردد. و این یعنی، صدا و تصویر و هنر است که در جهان شنیده می‌شود، مردمان را گرد می‌آورد و امکان بی‌نظیر گفت‌وگو را فراهم می‌سازد.
امیدوارم سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران فرصت پیوند عمیق‌تر سینمای ایران و جهان و مخاطبان این هنر انسانی باشد. 
برای تمامی هنرمندان و برگزارکنندگان این رویداد آرزوی بهروزی و شادکامی دارم.

سیدعباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان تا ۲٢ آبان ۹۷ در حال برگزاری است.
اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانیwww.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار