رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
آغاز فیلمبرداری «قاتلان فلاور مون» از تابستان ۲۰۱۹

دیکاپریو بازیگر فیلم جدید اسکورسیزی

لئوناردو دیکاپریو برای ششمین بار مقابل دوربین مارتین اسکورسیزی می‌رود. فیلم‌برداری این پروژه که «قاتلان فلاور مون» نام دارد از تابستان ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) ساخت فیلم جدید خود به نام «قاتلان فلاور مون» (Killers of the Flower Moon) را آغاز کرده است. لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio) قرار است نقش اول این […]

لئوناردو دیکاپریو برای ششمین بار مقابل دوربین مارتین اسکورسیزی می‌رود. فیلم‌برداری این پروژه که «قاتلان فلاور مون» نام دارد از تابستان ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) ساخت فیلم جدید خود به نام «قاتلان فلاور مون» (Killers of the Flower Moon) را آغاز کرده است.

لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio) قرار است نقش اول این فیلم را ایفا کند. این فیم ششمین همکاری دیکاپریو با اسکورسیزی است. همکاری‌های این دو سینماگر محبوب هالیوود منجر به ارائه آثار ماندگاری در سینما شد، «دارو دسته نیویورکی» (۲۰۰۲) (Gangs of New York) ، «هوانورد» (۲۰۰۴) (The Aviator)، «رفتگان» (۲۰۰۶) (The Departed)، «جزیره شاتر» (۲۰۱۰) (Shutter Island) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street).

مارتین اسکورسیزی اما در حال حاضر مراحل پس از تولید فیلم «مرد ایرلندی» (The Irishman) سپری می‌کند، این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس پخش شود. دیکاپریو نیز روزهای فیلم‌برداری «روزی روزگاری هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)، به کارگردانی تارنتینو را پشت سر می‌گذارد.

فیلم «قاتلان فلاور مون» بر اساس رمانی به همین نام به قلم دیوید گرن نوشته شده است و داستان آن درباره چند قتل‌ است که بعد از پیدا شدن نفت در منطقه‌ای متعلق به بومیان آمریکا رخ می‌دهد. این قتل‌ها پای اف.بی.آی را به محل حادثه باز می‌کند و دردسرهایی که تا انتهای فیلم ادامه دارند.

احتمال دارد دیکاپریو در این فیلم نقش مامور اف.بی.آی را به عهده داشته باشد.

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی مانند «فارست گامپ» (forrest Gump) و «مورد عجیب بنجامین باتن» (The Curious Case of Benjamin Button)، نوشتن این فیلم‌نامه را بر عهده دارد. راث پیش از این نیز با اسکورسیزی همکاری داشته است.

دیکاپریو و اسکورسیزی نیز در مقام تهیه‌کننده این فیلم را در کمپانی Entertainment خواهند ساخت.

جزئیات دیگری از این فیلم مانند سایر اعضای تیم بازیگران و زمان اکران هنوز مشخص نیست.

منبع: فیلم نت نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار