سینمای جهان
کد خبر : 29726
پنجشنبه - 24 آبان 1397 - 08:35

ورود حامی ترامپ به تفریحگاه دیزنی ورلد ممنوع شد

مردی که نوشته هایی در حمایت از دونالد ترامپ در تفریحگاه دیزنی به نمایش گذاشته بود به دلیل نقض مکرر قوانین، اجازه ورود به تمام املاک دنیای والت دیزنی را برای همیشه ندارد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، مردی که در تفریحگاه دیزنی ورلد، نوشته هایی در حمایت از دونالد ترامپ به نمایش گذاشته بود به دلیل نقض مکرر قوانین دیگر اجازه ورود به تمام املاک والت دیزنی ورلد را ندارد.

آن شخص که دان چینی نام دارد در ماه سپتامبر با آوردن پرچم ترامپ در قلمرو جادویی دیزنی، قوانین را زیر پا گذاشته بود. او هفته گذشته دوباره به دیزنی ورلد برگشت.

دان چینی هفته گذشته بنری با عنوان «ترامپ ۲۰۲۰» در اسپلش مانتین (از مکان های تفریحی دیزنی ورلد) و تابلوی «آمریکا را بزرگ نگه دار» در سفر به اورست (یکی دیگر از مکان های تفریحی دیزنی ورلد) نشان داده بود. این اقدام او موجب شد که به علت نقض مکرر قوانین دیگر اجازه ورود به تمام املاک والت دیزنی ورلد را نداشته باشد.

اما دان چینی به  WFTV-TV گفت که می خواسته به قوانین پایبند باشد و فقط دوست داشته است مسئولان را آزمایش کند تا ببیند که آیا با برافراشتن پرچم مشکل دارند و یا با آنچه روی آن نوشته شده است.

یکی از سخنگویان دیزنی گفت که این اقدام دیزنی ربطی به محتوا یا یک موضوع سیاسی ندارد این عمل نتیجه پیروی نکردن از قوانین پارک به صورت مکرر است. قوانین دیزنی ورلد استفاده از هرگونه نماد، پرچم یا شعار را ممنوع کرده است.

منبع: مهر