رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اکران مردمی فیلم مستند سینمایی سریک با حضور حامد همایون در شهر مشهد کنسل شد. حسن هندی (مجری طرح فیلم سریک) از لغو اکران مردمی این فیلم در مشهد خبر داد و گفت:‌ قرار بود اکران مردمی فیلم سریک با حضور بهاره افشاری و حامد همایون در سینماهای شهر مشهد برگزار شود و  مجوزهای لازم […]

اکران مردمی فیلم مستند سینمایی سریک با حضور حامد همایون در شهر مشهد کنسل شد.

حسن هندی (مجری طرح فیلم سریک) از لغو اکران مردمی این فیلم در مشهد خبر داد و گفت:‌ قرار بود اکران مردمی فیلم سریک با حضور بهاره افشاری و حامد همایون در سینماهای شهر مشهد برگزار شود و  مجوزهای لازم نیز از نیرو انتظامی و اداره اماکن اخذ شده بود.

وی ادامه داد: بعد از کسب مجوز، بلیت‌فروشی آغاز شد اما بعد از گذشت دو روز از بلیت‌فروشی، از طرف مدیران سینما با ما تماس گرفتند و اطلاع دادند که به آنها گفته شده این مراسم را لغو کنیم. لذا ما نیز برنامه را لغو کردیم.

هندی افزود: درحالی‌که ما همه مجوزهای لازم را کسب  کرده بودیم و حتی یک ماه پیش نیز مشابه این برنامه‌ را با حضور ریحانه پارسال اجرا کرده بودیم، لغو این برنامه برای ما جای سؤال است و نمی‌دانیم چه مقامی و چرا چنین دستوری داده است؟

بهاره افشاری تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نیز با انتشار متنی از لغو این مراسم و رفتاری که با مخاطبان و حامد همایون شده است، ابراز گلایه کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار