رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سلما مصری بازیگر مشهوری که مخاطبان سینمای ایران به خاطر بازی درخشانش در فیلم سینمایی «بازمانده» ساخته زنده یاد سیف‌الله داد او را در نقش «خاله صفیه» می‌شناسد همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی روزهای ۵ تا ۹ آذر به ایران سفر می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره […]

سلما مصری بازیگر مشهوری که مخاطبان سینمای ایران به خاطر بازی درخشانش در فیلم سینمایی «بازمانده» ساخته زنده یاد سیف‌الله داد او را در نقش «خاله صفیه» می‌شناسد همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی روزهای ۵ تا ۹ آذر به ایران سفر می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ سلما المصری یکی از میهمانان ویژه این دوره جشنواره مقاومت است.

فیلم سینمایی «بازمانده» در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۷۴ جایزه ویژه هیات داوران را کسب کرد و کاندیدای بهترین فیلمنامه و بازیگر نقش اول زن هم شد. سلما مصری هم بخاطر بازی در این فیلم لوح تقدیر دریافت کرد.

بر پایه این خبر؛ او قرار است در یک کنفرانس خبری با اهالی رسانه گفتگو کند.

علاوه بر این بازیگر مطرح سینمای عرب، بیش از ۴۰ میهمان دیگر نیز  در این دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور خواهند داشت.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار«تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف از  ۵ تا ۹ آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار