رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «هدیه» به کارگردانى سحر ستوده و تهیه‌کنندگى اشکان اشکانى در بخش رقابتى پانزدهمین جشنواره بین‌المللى Kinofilm Manchester که از ٢۶ نوامبر تا ٢ دسامبر در انگلستان برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.  به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه “هدیه” همزمان در دهمین جشنواره بین‌المللى Lobo Fest که در برازیلیا پایتخت برزیل از ٢٧ نوامبر […]

فیلم کوتاه «هدیه» به کارگردانى سحر ستوده و تهیه‌کنندگى اشکان اشکانى در بخش رقابتى پانزدهمین جشنواره بین‌المللى Kinofilm Manchester که از ٢۶ نوامبر تا ٢ دسامبر در انگلستان برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.

 به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه “هدیه” همزمان در دهمین جشنواره بین‌المللى Lobo Fest که در برازیلیا پایتخت برزیل از ٢٧ نوامبر تا ۴ دسامبر برگزار مى‌شود، در بخش رقابتى به نمایش درمی‌آید.

پیش از این «هدیه» در بخش رقابتی یازدهمین جشنواره سیاتل (post Alley)، هشتمین جشنواره (Saint Cloud) ایالت مینه سوتا امریکا و جشنواره ازمیر ترکیه هم حضور داشت. در ایران هم در جشنواره فیلم کوتاه روی پرده رفت که نمایش آن با استقبال بسیاری روبرو شد.

«هدیه» درباره دختر نوجوانى است که از سرویس مدرسه فرار مى‌کند و …

در این فیلم یسنا سیرتى، زینب شعبانعلى، مهدى مهربان، لیلا مهربان و محدثه پور بهرامى به ایفاى نقش پرداختند.

فیلمنامه فیلم کوتاه «هدیه» نوشته سحر ستوده است و مدیر فیلمبردارى: اشکان اشکانى،  صدابردار: سعید بجنوردى،  تدوین: محمدرضا کشمیرى، طراح گریم: على کاظمى، صداگذار: شاهین پورداداشى از دیگر عوامل فیلم هستند. این فیلم محصول شرکت white point media است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار