رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • شنبه 10 آذر 1397 - 10:34
  • کد خبر : 30775
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اعضای گروه انتخاب بخش “مسابقه مونولوگ” جشنواره تئاتر اکبر رادی معرفی شدند

فارس باقری، اشکان خیل نژاد و ستاره پسیانی با حکم بهزاد صدیقی دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه مونولوگ این جشنواره معرفی و منصوب شدند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، صدیقی در احکام یاد شده با اشاره به سوابق […]

فارس باقری، اشکان خیل نژاد و ستاره پسیانی با حکم بهزاد صدیقی دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی به عنوان اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه مونولوگ این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، صدیقی در احکام یاد شده با اشاره به سوابق و تجربیات ارزشمند ستاره پسیانی در حوزه بازیگری، اشکان خیل نژاد در حوزه کارگردانی و فارس باقری در زمینه نمایشنامه نویسی، هنرمندان یاد شده را به عنوان اعضای گروه انتخاب بخش مسابقه مونولوگ جشنواره رادی منصوب کرد.

بر پایه این گزارش، متن حکم دبیر جشنواره خطاب به هنرمندان مذکور به این شرح است:

به نام خداوند زیبایی و قلم

هنرمند گرامی

جناب آقای دکتر فارس باقری / جناب آقای اشکان خیل نژاد/ بانو ستاره پسیانی

با توجه به تجربیات ارزشمندتان در عرصه ی نمایشنامه نویسی/ کارگردانی/ بازیگری و حضور فعالانه و تأثیرگذارتان در تئاتر، سرکار/جنابعالی را به عنوان عضو هیئت انتخاب بخش مسابقه ی مونولوگ نخستین جشنواره  ی تئاتر اکبر رادی منصوب می کنم.

امیدوارم حضور ارزشمندتان در این رویداد ملی- فرهنگی در پویایی و هر چه بهتر برگزارشدن این جشنواره مؤثر واقع شود و این رخداد هنری با نگاه مدبرانه ی تان سهم بسزایی در معرفی آثار خلاقانه  و نوگرایانه در تئاتر ایران زمین داشته باشد.

با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق روزافزونتان را آرزومندم.

بهزاد صدیقی

دبیر نخستین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی

بر پایه این گزارش ستاره پسیانی بازیگر سینما وتئاتر از سال ۱۳۶۹ تاکنون به صورت مستمر بر صحنه تئاتر حضور داشته است وی برنده تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران(ب) برای بازی در نمایش «صد در صد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شد. اشکان خیل نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش کارگردانی است. وی تجربه بازی در سینما، اجرا در تلویزیون و کارگردانی آثار موفقی در حوزه تئاتر را در کارنامه کاری خود دارد. دکترفارس باقری نمایشنامه‌نویس، کارگردان و استاد دانشگاه است. او برگزیده دو دوره ادبیات نمایشی سال ایران برای نمایش «پروانه بر ناقوس» و« باشب» ، برگزیده جشنواره تئاتر فجر برای نگارش نمایش « پروانه بر ناقوس»، برگزیده داستان‌نویسی و دریافت قلم زرین و کاندیدای جایزه داستان‌نویسی گلشیری شده است.

این گزارش می افزاید: بخش مونولوگ نخستین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار می شود و کارگردانان و نمایشنامه نویسان سراسر کشور می توانند با ارسال نمایشنامه های مونولوگ متقاضی حضور در این بخش جشنواره باشند. علاقه مندان شرکت در این بخش می توانند تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷ نسبت به ارسال مدارک درخواستی جشنواره اقدام کنند. ضمنا اسامی آثار پذیرفته شده در این بخش نیز روز  شنبه ۱۵ دیماه ۹۷ اعلام می شود.

نخستین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزارمی شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار