رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سرشب» امشب وضعیت تئاتر در شهرستان‌های استان تهران را بررسی می کند. میثم عبدی تهیه کننده برنامه نقط سرشب شنبه ها گفت: “نقطه سرشب ” هر شب با تم متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود؛ این برنامه شب های شنبه با محوریت تئاتر از ساعت […]

شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سرشب» امشب وضعیت تئاتر در شهرستان‌های استان تهران را بررسی می کند.

میثم عبدی تهیه کننده برنامه نقط سرشب شنبه ها گفت: “نقطه سرشب ” هر شب با تم متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود؛ این برنامه شب های شنبه با محوریت تئاتر از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه میزبان علاقه مندان تئاتر است. این برنامه امشب به بررسی وضعیت تئاتر در شهرستان‌های استان تهران می پردازد. امیرحسین شفیعی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از مهمانان این برنامه هستند. علاوه بر این دو میهمان هم به صورت تلفنی هماهنگ شده است، شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و همین طور جمعی از فعالان تئاتر استان تهران.
به گفته تهیه کننده نقطه سر شب؛ هر هفته از کسانی که اجرا دارند؛کارگردان ها و بازیگران تئاتر دعوت به عمل می آید، استادان دانشگاه و مدیران مرتبط با حوزه تئاتر از دیگر مهمانان این برنامه هستند.
دو کارشناس تئاتر در استودیو حضور دارند؛ امید طاهری کارشناس و منتقد تئاتر و بابک احمدی کارشناس و خبرنگار تئاتر.
عبدی با اشاره به آیتم های این برنامه خاطر نشان کرد: ما آیتم “قدیمی های تئاتر تهران” و آیتم “بزرگان تئاتر جهان” را برای این شب تدارک دیده ایم. بخشی با عنوان “معرفی اجراهای روی صحنه” است که یاسمن طاهری، شیما بهره مند و سینوره کفاش طلب تهیه آن را بر عهده دارند.

گفتگو با بازیگران تئاتر و صحبت درباره اجراهایی که در صحنه دارند، مصاحبه با کارگردان‌ها و معرفی نمایش‌های آن‌ها و آثار راه یافته به جشنواره ها از بخش‌های اصلی این برنامه است که با اجرای محمدرضا علی اکبری تقدیم حضور علاقه مندان می شود.
شنونده ها از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۴ و شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۵ و ۲۲۶۵۲۴۶۶ می توانند با ما در تماس باشید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار