رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، شبکه آی‌فیلم رتبه سوم را در جذب تماشاگران فیلم‌های سینمایی ایرانی به‌دست آورده است. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، در این نظرسنجی که در آبان سال جاری انجام شده، ۳۱/۲ درصد پاسخگویان بیشتر فیلم‌های سینمایی ایرانی و ۱۱/۸ درصد بیشتر […]

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، شبکه آی‌فیلم رتبه سوم را در جذب تماشاگران فیلم‌های سینمایی ایرانی به‌دست آورده است.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، در این نظرسنجی که در آبان سال جاری انجام شده، ۳۱/۲ درصد پاسخگویان بیشتر فیلم‌های سینمایی ایرانی و ۱۱/۸ درصد بیشتر فیلم‌های سینمایی خارجی را از طریق رسانه ملی تماشا می‌کنند.

بر این اساس، بیشتر بینندگان، فیلم‌های سینمایی را از شبکه سه سیما تماشا می‌کنند و شبکه‌های نمایش و آی‌فیلم از این نظر در مراتب بعدی قرار گرفته‌اند.

شبکه آی‌فیلم که رسالت اصلی آن بازپخش سریال‌های ایرانی است، هر هفته پنجشنبه شب‌ها یک فیلم سینمایی منتخب را نیز برای مخاطبانش نمایش می‌دهد.

همچنین، جمعه شب‌ها و شنبه‌ شب‌ها فیلم‌های فاخر ایرانی با زیرنویس عربی و انگلیسی به‌ترتیب از کانال‌های عربی و انگلیسی این شبکه روی آنتن قرار می‌گیرد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار