رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در بخش رقابتی جشنواره‌های بین‌المللی «ترتیو میلنیوم» ایتالیا و «چنای» هند به نمایش در می‌آید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور محصول سازمان سینمایی حوزه هنری که به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه […]

فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور در بخش رقابتی جشنواره‌های بین‌المللی «ترتیو میلنیوم» ایتالیا و «چنای» هند به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور محصول سازمان سینمایی حوزه هنری که به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه تروریستی داعش در کردستان می‌پردازد، در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «ترتیو میلنیوم» که  از ۲۱ الی ۲۵ آذرماه در شهر رم کشور ایتالیا برگزار خواهد شد، به نمایش در می‌آید.

همچنین این فیلم در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «چنای» که از ۲۲ الی ۲۹ آذرماه در شهر چنای کشور هند برگزار خواهد شد، حضور دارد.

فیلم سینمایی «دایان» پیش از این در بخش رقابتی بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به نمایش در آمده بود که ناصر بابائیان برای بازی در این فیلم توانست تندیس بهترین بازیگر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دایان» روایتی از اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی ست که در جریان جنگ هرگز نتوانستند دیگر به خانواده هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند…

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار