رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • سه شنبه 13 آذر 1397 - 11:41
  • کد خبر : 31112
  • تئاتر
  • چاپ خبر : بررسی نمایش نامه “ساده با تو با یک ترانه”در هفدهمین نشست تئاتر کاغذی

باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه ی افرامانا برگزار می کند: هفدهمین نشست تئاتر کاغذی با معرفی، نمایش نامه خوانی و بررسی نمایش نامه ی ساده با تو با یک ترانه برگزار می شود هفدهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور ندا قربانیان، امید طاهری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و […]

باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه ی افرامانا برگزار می کند:

هفدهمین نشست تئاتر کاغذی با معرفی، نمایش نامه خوانی و بررسی نمایش نامه ی ساده با تو با یک ترانه برگزار می شود

هفدهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور ندا قربانیان، امید طاهری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه ی افرامانا عصر روز شنبه ۱۷ آذر ماه ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مؤسسه ی افرامانا، در هفدهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایش نامه ی ساده با تو با یک ترانه نوشته  ندا قربانیان نمایش نامه خوانی می شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.
در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ آذر ماه ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، ندا قربانیان، محمود حقیری، رضا رباط جزی، عبدالرضا یعقوبی، سید فرزاد تجلی، ژینوس رحمتی و سعیده نی باقلی نمایش نامه ی ساده با تو با یک ترانه را نقش خوانی می کنند.
در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: یک گروه موسیقی زیرزمینی برای ضبط آلبوم شان نیاز به پول دارند.ترانه، ترانه سری گروه، مبتلا به بیماری لاعلاجی است. امیر پسرعموی ترانه، آهنگساز و خواننده گروه، عباس برادر ترانه و سیاوش نوازنده های گروه، هرکدام مشکلاتی شخصی دارند. در نهایت امیر و عباس برای به دست آوردن پول مورد نیاز حاضر می شوند ده روز محرم را در یک هیئت نوحه خوانی کنند و …
بر اساس این گزارش، نمایش نامه ی ساده با تو با یک ترانه نوشته¬ی ندا قربانیان در سال ۱۳۹۶ در ۱۱۰ صفحه ی قطع رقعی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط نشر نودا به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است.
لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست های تئاتر کاغذی، نمایش نامه های وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می گیرد نوشته ی روزبه حسینی، یافت آباد نوشته ی محمد مساوات، بالستیک زخم نوشته ی پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته ی سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته ی مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می کند نوشته ی مریم منصوری، لابی نوشته ی آرش عباسی، یه کلیک کوچولو نوشته ی محمدرضا کوهستانی، موزه ی خصوصی نوشته ی تهمینه محمدی، تلخی ته گلو نوشته ی امیر امجد، «در» نوشته ی علی‌محمد رحیمی، خداحافظی نکردی با نجمه سورچی نوشته ی حمیدرضا اذرنگ، مرثیه ای برای آقای «ع» نوشته ی سپیده قربانی، هزار فرسنگ زیر دریا نوشته ی شادی غفوریان، آجر نوشته ی محسن عظیمی، در کوه های کابل زنی است که نوشته¬ ی میلاد اکبرنژاد (از مجموعه نمایش نامه ی در خواب دیده ام تو را بوسیده ام) معرفی، نمایش نامه خوانی و بررسی شده بود.
گفتنی است سلسله نشست های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش نامه های منتشرشده ی جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار