رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه از جدیدترین آنونس « بمب ؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی رونمایی شد. «بمب؛ یک عاشقانه» دومین ساخته بلند پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» در مقام کارگردان است. پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی و سیامک صفری بازیگران اصلی فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» هستند و بهادر مالکی، رامین پورایمانف […]

به گزارش سینماخانه از جدیدترین آنونس « بمب ؛ یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی رونمایی شد. «بمب؛ یک عاشقانه» دومین ساخته بلند پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» در مقام کارگردان است.

پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی و سیامک صفری بازیگران اصلی فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» هستند و بهادر مالکی، رامین پورایمانف معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور، باران معادی، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، محمود کلاری، سیامک ادیب، محمد زمانی، احسان عباسی، فرزاد رمضانی و فاطمه مرتاضی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» آمده است: در میانه سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

بمب ؛ یک عاشقانه به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و پیمان معادی از چهارشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۷ توسط نیکان فیلم و با تبلیغات لوتوس پلاس روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار