رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 13 آذر 1397 - 19:44
  • کد خبر : 31161
  • تئاتر
  • چاپ خبر : کارگردان نمایش “دو استکان چای داغ”: جنگ برای من یک دغدغه است

مهدی رحیمی سده کارگردان نمایش دو استکان چای داغ در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: دو استکان چای داغ روایت یک روانپزشک عراقی و یک نظامی ایرانی است که سال ها بعد از جنگ در آلمان و در یک مطب در شرایطی کاملاً متفاوت با هم رو به […]

مهدی رحیمی سده کارگردان نمایش دو استکان چای داغ در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: دو استکان چای داغ روایت یک روانپزشک عراقی و یک نظامی ایرانی است که سال ها بعد از جنگ در آلمان و در یک مطب در شرایطی کاملاً متفاوت با هم رو به رو می شوند.
رحیمی خاطر نشان کرد:جنگ برای من یک دغدغه است؛ اکثر نمایش هایی که بنده کارگردان آنها بوده ام با محوریت جنگ و صلح بوده است. اما هر بار با نگاهی متفاوت؛ یکبار درام، یکبار تراژدی، یکبار کمدی و بار دیگر از نگاه روانشناختی بوده است.
این نمایش تقریباً چهار ماه تا شروع اجرا برای تولید نمایش دو استکان چای داغ زمان برد. هزینه های بالای تولید از صحنه و لباس گرفته تا مشکلات مالی مشکلاتی بود که من با آن دست و پنجه نرم کردم ولی باید از حمایت های حوزه هنری از نمایش و اجراها تشکر کنم.
کارگردان دو استکان چای داغ به سابقه خود اشاره کرد و افزود: قبلاً هم تجربه کارگردانی داشته ام. نمایش هایی همچون؛ بلاتاریا، نوک مگسک زیر دشمن، آژیر زرد، خشم و هیاهو، فراتراز صداقت، اینجا یک نفره است، آه-ابر-آینه، ماراتونی برای صفر بزرگ نتیجه فعالیت های من در عرصه تئاتر بوده است.


در این نمایش سیاوش جامع، مهدی رحیمی سده به ایفای نقش می پردازند. دیگر نمایش به عبارتند از: نویسنده: یلدا منتظری، کارگردان: مهدی رحیمی سده، مجری طرح: پیمان یاحقی، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح نور: پیمان یاحقی، طراح گریم: مجتبی تقوی نیا، طراح پوستر و بروشور: سیامک مددی، موسیقی: مکس ریچتر، میکس موسیقی و صدای و افکت: سیامک مددی، دستیاران: هادی شبانی، عطیه اخوان، هانیه وزیرپناه، عکاسان: یلدا ابراهیمی محمد علیپور، مشاور روانشناسی: هانیه وزیرپناه، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری و روابط عمومی:.ناصر ارباب

سینماخانه / خبرنگار وعکاس: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار