رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی در هفتمین حضور بین المللی خود ، جایزه بهترین فیلم جشنواره همه نور هند را در بخش مسابقه فیلم های اول دریافت کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، اختتامیه جشنواره همه نور هند فیلم حیدرآباد شامگاه […]

فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی در هفتمین حضور بین المللی خود ، جایزه بهترین فیلم جشنواره همه نور هند را در بخش مسابقه فیلم های اول دریافت کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، اختتامیه جشنواره همه نور هند فیلم حیدرآباد شامگاه پنجشنبه در حیدرآباد هند برگزار ‌شد و سید ضیا هاشمی به نمایندگی از این فیلم جایزه خود را از داوران دریافت کرد.


فیلم امیر با هفت اثر سینمایی از کشورهایی همچون ژاپن، کانادا، رومانی، سریلانکا، هند و ..به رقابت پرداخت و در نهایت موفق به کسب جایزه ی بهترین فیلم اول در این دوره از جشنواره شد.
کوپال ساخته کاظم مولایی، بدون تاریخ بدون امضا ساخته وحید جلیلوند از دیگر آثار ایرانی حاضر در این جشنواره بودند و همچنین در این دوره از جشنواره مروری نیز بر آثار عباس کیارستمی برگزار شد.
همچنین در بخش مرور آثار جشنواره فیلم‌های سینمایی آبنبات چوبی ، دوران عاشقی، پرونده هاوانا و حریم شخصی به نمایش درآمد.
پخش بین المللی فیلم امیر بعهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار