رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

هفته فیلم برزیل با مشارکت سینمای هنروتجربه و سفارت برزیل از روز بیستم تا بیست و دوم آذرماه در آبادان برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه هنروتجربه، مراسم افتتاحیه این برنامه روز سه‌شنبه بیستم آذر ساعت ١٨ باحضور مدیران و سینماگران در سینما مهر آبادان برگزارمی‌شود. دراین هفته فیلم […]

هفته فیلم برزیل با مشارکت سینمای هنروتجربه و سفارت برزیل از روز بیستم تا بیست و دوم آذرماه در آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه هنروتجربه، مراسم افتتاحیه این برنامه روز سه‌شنبه بیستم آذر ساعت ١٨ باحضور مدیران و سینماگران در سینما مهر آبادان برگزارمی‌شود. دراین هفته فیلم که به مدت سه روز ادامه پیدا می‌کند شش فیلم از سینمای برزیل نمایش داده می‌شود.

در میان این شش فیلم آثاری که جوایز مطرح بین‌المللی دریافت کرده‌اند و یا آغازگر جریان‌ موج نو سینمای برزیل بوده‌اند،دیده می‎شود. «نیسه:دیوانگی محض»ساخته روبرتو برلینر، انیمیشن «پسر و جهان» به کارگردانی  آله آبرئو، «جنوب غربی» ساخته ادواردو نونس، «۵مرتبه فاولا، اکنون به وسیله ما» به کارگردانی کاکائو آمازال،کادو بارسلوز،لوسیانا بیزار،مانایرا کارنیرو،لوسیانو ویدیگال،«سینما، آسپرین و کرکس‌ها» ساخته مارسلو گومز، «در میان دره‌ها» به کارگردانی فیلیپ بارسینسکی عناوین این فیلم‌ها هستند.

سال گذشته هفته فیلم برزیل از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه با مشارکت سینمای هنر وتجربه و سفارت برزیل همزمان در شهرهای تهران،شیراز و اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار