رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «ترانه مادری» در شبکه آی‌فیلم دوبله حرفه‌ای انگلیسی شده و برای اولین بار از کانال انگلیسی این شبکه نمایش داده می‌شود. به‌ گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «ترانه مادری» به‌ کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از فردا برای مخاطبان انگلیسی‌زبان آی‌فیلم روانه آنتن می‌شود. این سریال، جایگزین مجموعه «عبور از پاییز» […]

مجموعه تلویزیونی «ترانه مادری» در شبکه آی‌فیلم دوبله حرفه‌ای انگلیسی شده و برای اولین بار از کانال انگلیسی این شبکه نمایش داده می‌شود.

به‌ گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «ترانه مادری» به‌ کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از فردا برای مخاطبان انگلیسی‌زبان آی‌فیلم روانه آنتن می‌شود.

این سریال، جایگزین مجموعه «عبور از پاییز» شده و از یکشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت GMT پخش می‌شود.

«ترانه مادری» در تابستان سال ۱۳۸۷ از شبکهٔ سه سیما پخش شد و بازیگرانی همچون هما روستا، دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، سیاوش خیرابی، زنده‌یاد علی طباطبایی، گلاره عباس، محمد حاتمی، الهام پاوه‌نژاد، بیتا سحرخیز و… در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مجموعه «ترانه مادری» هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۳:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۸:۳۰ (۰۰:۰۰، ۰۹:۰۰ و ۱۵:۰۰ به‌وقت GMT) روز بعد بازپخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار