رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
قصه زندگی در جایی تمام شد که شروع آرزوهایشان بود

واکنش هنرمندان به حادثه دانشگاه علوم‌ و تحقیقات

در پی واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، هنرمندان و چهره‌های تلویزیون با انتشار پست‌هایی در صفحه‌های مجازی خود، به این حادثه تلخ واکنش نشان دادند. ظهر روز گذشته حادثه تلخی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران به وقوع پیوست که در پی آن ده تن از دانشجویان این دانشگاه جان […]

در پی واژگونی اتوبوس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، هنرمندان و چهره‌های تلویزیون با انتشار پست‌هایی در صفحه‌های مجازی خود، به این حادثه تلخ واکنش نشان دادند.

ظهر روز گذشته حادثه تلخی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران به وقوع پیوست که در پی آن ده تن از دانشجویان این دانشگاه جان خود را از دست دادند. واژگونی یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که در مسیر منتهی به این واحد دانشگاهی در منطقه حصارک پونک در حال حرکت بود، باعث فوت و مصدوم شدن سرنشینان آن شد.

گفتنی است که طبق آخرین اعلام رئیس اورژانس، با درگذشت یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تعداد قربانیان این حادثه تاکنون به ۱۰ نفر رسیده است.

به دنبال این حادثه دلخراش تعدادی از هنرمندان و افراد مشهور به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند. آن‌ها با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود، مصیبت وارده از این سانحه را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفتند و همدردی خود با آن‌ها را ابراز کردند.

در ادامه تعدادی از پست‌های منتشر‌شده در صفحات شخصی هنرمندان را مشاهده‌ می‌کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار