رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • چهارشنبه 12 دی 1397 - 11:31
  • کد خبر : 32428
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از جمعه آغاز می شود

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۴ دیماه سالجاری با مراسم ویژه ای به همراه آیین گشایش نمایشگاه “لبخند باشکوه آقای رادی” با کیوریتوری امیر اسمی و حضور هنرمندان، اعضای شورای سیاستگذاری و اهالی رسانه در نگارخانه آریا به صورت رسمی آغاز می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از […]

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۴ دیماه سالجاری با مراسم ویژه ای به همراه آیین گشایش نمایشگاه “لبخند باشکوه آقای رادی” با کیوریتوری امیر اسمی و حضور هنرمندان، اعضای شورای سیاستگذاری و اهالی رسانه در نگارخانه آریا به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، هم زمان با آیین گشایش نمایشگاه گروهی طراحی، تصویر سازی، نقاشی، گرافیک، حجم، کاریکاتور و عکس با عنوان لبخند با شکوه آقای رادی که حاصل آثاری از فخرالدین فخرالدینی، حسین زنده‌رودی، قباد شیوا، مریم زندی، ابراهیم حقیقی، ساعد مشکی، فرزاد ادیبی، جمال رحمتی، امیر اسمی، حمید فرامرزی، ابراهیم حسینی، اشکان قازانچایی، جواد آتشباری، هادی حیدری، علی رادمند، محسن ولیحی، مهدی رایگانی، فرشاد آل‌خمیس، شهاب جعفرنژاد، شیوا زمانفر، سیدمحمد مساوات، پریا پژواک، حامد حکیمی، طناز توسلی، نگار زارع، سام چگینی با کیوریتوری امیر اسمی است نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی کار خود را آغاز می کند.

بر پایه این گزارش در این مراسم که از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه ۱۴ دیماه سال جاری در نگارخانه آریا واقع در تهران- خیابان ولی عصر (عج) بالاتر از سه راه شهید بهشتی- کوچه زرین پلاک ۱۰ برگزار می شود، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، دبیر افتخاری، مدیران فرهنگی و هنری ،هنرمندان و اهالی تئاتر و هنرهای تجسمی و دست اندرکاران رسانه های گروهی حضور خواهند یافت. همچنین آثار ارائه شده هنرمندان مذکور در نمایشگاه لبخند با شکوه آقای رادی به فروش خواهد رسید و درآمد حاصل از آن صرف فعالیتها و برنامه های فرهنگی هنری بنیاد رادی می شود.

نمایشگاه لبخند باشکوه آقای رادی تا ۲۱ دیماه همه روزه برای بازدید عموم علاقه مندان تئاتر و هنرهای تجسمی دایر است.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه های آریا و نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار