رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محسن ابراهیم‌زاده که در چند سال‌ اخیر از پرمخاطب‌ترین خوانندگان نسل جوان است، قطعه‌ای را برای تیراژ سریال نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» آماده می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «سال‌های دور از خانه»، در حالیکه تنها چند هفته تا توزیع این مجموعه کمدی در شبکه نمایش خانگی باقی مانده […]

محسن ابراهیم‌زاده که در چند سال‌ اخیر از پرمخاطب‌ترین خوانندگان نسل جوان است، قطعه‌ای را برای تیراژ سریال نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» آماده می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «سال‌های دور از خانه»، در حالیکه تنها چند هفته تا توزیع این مجموعه کمدی در شبکه نمایش خانگی باقی مانده است، محسن ابراهیم‌زاده در حال ضبط قطعه‌ای برای تیتراژ آن است.

ابراهیم‌زاده از پرمخاطب‌ترین خوانندگان این روزهای کشور است که قطعات و کلیپ‌های او با استقبال قابل توجهی در بین نسل جوان روبرو می‌شود.

محسن ابراهیم‌زاده قرار است همکاری تنگاتنگی با سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» داشته باشد و در اولین گام، در حال آماده‌سازی تیتراژ این مجموعه است.

بر اساس این گزارش، سریال «سال‌های دور از خانه»، اسپین‌آف مجموعه پرمخاطب «شاهگوش» است که داستانی متفاوت و کمدی از دوران پس از سربازی «خنجری» و «زهره» را روایت می‌کند.

محمدحسین قاسمی و مجید صالحی، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه هستند که بر اساس متنی از امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر ساخته می‌شود. همچنین تبلیغات آن را لوتوس پلاس برعهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار