رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «شاهزاده پارسی: شن‌های زمان» به‌کارگردانی مایک نیوول، امشب در برنامه «تاریخ و سینما»ی شبکه آی‌فیلم نقد می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «تاریخ و سینما» برنامه‌ای است با حضور خسرو معتضد که به نقد تاریخی فیلم‌های ضدایرانی جهان می‌پردازد. بر اساس این گزارش، این برنامه امشب قرار است فیلم «شاهزاده […]

فیلم سینمایی «شاهزاده پارسی: شن‌های زمان» به‌کارگردانی مایک نیوول، امشب در برنامه «تاریخ و سینما»ی شبکه آی‌فیلم نقد می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «تاریخ و سینما» برنامه‌ای است با حضور خسرو معتضد که به نقد تاریخی فیلم‌های ضدایرانی جهان می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، این برنامه امشب قرار است فیلم «شاهزاده پارسی: شن‌های زمان» را بررسی تاریخی کند.

این فیلم اکشن فانتزی که در سال ۲۰۱۰ در سینماهای جهان به نمایش درآمده، بر پایه داستانی به همین نام اثر کارلا جابلونسکی ساخته شده‌است. تهیه‌کننده این فیلم جری بروکهایمر است و پیش‌نویس فیلم‌نامه را جردن مکنر، سازنده سری شاهزاده ایران نوشته‌ است.

«تاریخ و سینما» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایزد مهرآفرین و نویسندگی و پژوهش محمد صادق عابدینی شنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن قرار می‌گیرد. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۶:۳۰ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار