تئاتر
کد خبر : 34024
شنبه - 20 بهمن 1397 - 17:19
دبیرخانه ی فجر اعلام کرد:

تبلیغات تئاتر در ایستگاه ها و واگن های مترو و اتوبوس های شهری آغاز شد

به گفته ی دبیرخانه ی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر ایستگاه ها و واگن های متروی تهران میزبان تبلیغات محیطی این جشنواره شده اند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی این جشنواره، طبق تفاهم نامه ی انجام پذیرفته با شرکت بهره برداری قطارهای شهری متروی تهران  تبلیغات محیطی در ایستگاه های منتخب و واگن های مترو آغاز شد.

وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله ی دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه ی تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.

 

او همچنین افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته ی گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

 

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و … در ایستگاه ها و واگن های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.

سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی