رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه 21 بهمن 1397 - 11:49
  • کد خبر : 34037
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نخستین جشنواره تئاتر بانو فراخوان داد

نخستین جشنواره تئاتر بانو فراخوان داد. این جشنواره قرار است توسط کمپانی هنرهای نمایشی و سینمایی اردیبهشت (نخستین واحد فناوری کشور در حوزۀ هنرهای اجرایی، نمایشی و سینمایی) در اسفند سال جاری برگزار شود. به مناسبت روز زن، کمپانی هنرهای نمایشی و سینمایی اردیبهشت قصد دارد جشنواره تئاتر بانو را با محوریت زن و نقش […]

نخستین جشنواره تئاتر بانو فراخوان داد. این جشنواره قرار است توسط کمپانی هنرهای نمایشی و سینمایی اردیبهشت (نخستین واحد فناوری کشور در حوزۀ هنرهای اجرایی، نمایشی و سینمایی) در اسفند سال جاری برگزار شود.

به مناسبت روز زن، کمپانی هنرهای نمایشی و سینمایی اردیبهشت قصد دارد جشنواره تئاتر بانو را با محوریت زن و نقش اجتماعی او برگزار کند. این کمپانی از همین رو فراخوانی برای دعوت هنرمندان عرصه نمایشی منتشر کرده است. این جشنواره قرار است در دو بخش نمایشنامه‌نویسی (تألیف و ترجمه) و اجرا (اجرای صحنه‌ای و فیلم تئاتر) برگزار شود.

طبق این فراخوان موضوعات و محورهای اصلی جشنواره عبارتند از:

  1. روز زن
  2. نقش‏های اجتماعی زنان (کارآفرینی، خانواده، دانشگاه و دیگرنقش‌‏ها)
  3. مادرانگی
  4. حقوق زنان (شهروندی، کار، فردی، اجتماعی)
  5. زن، زندگی، امید، زیبایی و صلح
  6. دیگر موضوعات مدنظر شرکت‏کنندگان و منوط به تأیید داوران

علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره که قرار است هشتم و نهم اسفندماه در مرکز تئاتر مولوی برگزار شود، می‌توانند پس از تکمیل فرم نام‌نویسی آن را از طریق پیام‌رسان تلگرام به نشانی @oartsco یا ایمیل این جشنواره به نشانی oartsco@gmail.com در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان هیئت، نبش خیابان گردآفرید، پلاک ۱۵، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، طبقه چهارم، واحد ۴۱۰، کمپانی هنرهای نمایشی و سینمایی اردیبهشت. کد پستی: ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۶ مراجعه کنند یا با شماره تماس‌های ۶۶۹۱۹۱۵۱ (۴۱۰۱ داخلی) و ۰۹۳۶۲۷۳۹۷۵۷ تماس حاصل گیرند.

آخرین مهلت دریافت آثار  ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۷است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار