سینمای ایران
کد خبر : 34128
سه شنبه - 23 بهمن 1397 - 21:49

اکران قطعی جن زیبا از فردا / رونمایی از پوستر رسمی فیلم

سرانجام پس از چندین بار تأخیر قرار است فیلم سینمایی جن زیبا از روز چهارشنبه (۲۴ بهمن ماه) در سینماهای تهران اکران شود.

مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم جن زیبا)  با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: بعد از اینکه چند بار نمایش این فیلم به دلایل مختلف به تأخیر افتاده بود از فردا چهارشنبه (۲۴ بهمن) فیلم در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود و پیش‌فروش بلیت‌ها نیز از امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که پیش از این برای برگزاری مراسم‌های خاص و فرش قرمز این فیلم طراحی شده بود، گفت: متاسفانه تأخیر چند باره در اکران این فیلم به برنامه‌های ما لطمه زد. قرار بود برای اکران افتتاحیه و فرش قرمز این فیلم از نورگل یشیل چای بازیگر اصلی فیلم دعوت کنیم تا در مراسم حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنان برنامه‌های ما برای برگزاری فرش قرمز به قوت خود باقی است و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است اما متاسفانه نورگل یشیل‌چای هم اکنون در حال بازی در یک سریال ترکیه‌ای به نام گل‌پری است و با توجه به مشغولیت وی، برنامه‌ریزی برای حضور او در ایران کمی مشکل شده است.

فرید ادامه داد: در تلاش هستیم یک برنامه ویژه برای اکران این فیلم در ۱۰ روز آینده در تهران و تبریز اجرا کنیم و منتظر هستیم تا با هماهنگی سریال ترکیه‌ای گل‌پری، زمان حضور نورگل یشیل‌چای را فراهم کنیم.

 فیلم جن زیبا به کارگردان بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و با حضور نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی پور و منظر لشگری در ایران و ترکیه ساخته شده است.

منبع: ایلنا