رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده سریال «مر قانون» بیان کرد که تاکنون پنج قسمت از این سریال به تصویربرداری رسیده است. مهران مهام تهیه‌کننده سریال «مر قانون» درباره تصویربرداری این سریال نوروزی که قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود، گفت: تصویربرداری این سریال این روزها در خیابان ولیعصر ادامه دارد و اکثر بازیگران کار جلوی دوربین […]

تهیه‌کننده سریال «مر قانون» بیان کرد که تاکنون پنج قسمت از این سریال به تصویربرداری رسیده است.

مهران مهام تهیه‌کننده سریال «مر قانون» درباره تصویربرداری این سریال نوروزی که قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود، گفت: تصویربرداری این سریال این روزها در خیابان ولیعصر ادامه دارد و اکثر بازیگران کار جلوی دوربین هستند.

وی ادامه داد: گروه بعد از پایان لوکیشن بیمارستان این روزها در خیابان ولیعصر مشغول تصویربرداری سکانس های خارجی پروژه هستند و بعد از آن هم راهی دارآباد می‌شوند. همچنین مدتی در لوکیشن داخلی دارآباد مشغول کار خواهند شد که منزل یکی از شخصیت های اصلی سریال در آن واقع شده است.

تهیه‌کننده «مر قانون» با اشاره به روند تولید این سریال نوروزی اظهار کرد: تاکنون پنج قسمت از این سریال تصویربرداری شده است و فیلمنامه نیز توسط مهدی روشن‌روان و امیرعباس پیام در حال نگارش است، همچنین قرار است بازیگران جدید در روزهای آینده به سریال اضافه شود.

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و… بازیگران این مجموعه تلویزیونی و محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده کارگردان آن هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار