رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجموعه‌های تلویزیونی «دختران حوا» و «چمدان» از آی‌فیلم عربی به نمایش گذاشته می‌شوند.   به‌گزارش سینماخانه به نقل از  روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی این شبکه پخش مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را از چهارشنبه یکم اسفند آغاز می‌کند. این مجموعه که در سال ۱۳۹۱ تولید شده، درباره زنی به‌نام ثریا است که […]

مجموعه‌های تلویزیونی «دختران حوا» و «چمدان» از آی‌فیلم عربی به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

به‌گزارش سینماخانه به نقل از  روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال عربی این شبکه پخش مجموعه تلویزیونی «دختران حوا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را از چهارشنبه یکم اسفند آغاز می‌کند.

این مجموعه که در سال ۱۳۹۱ تولید شده، درباره زنی به‌نام ثریا است که در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددکار زندان کمک می‌طلبد. شیوا برای پی‌بردن به این راز درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود.

یکتا ناصر، پوریا پورسرخ، امیرحسین رستمی، نیما شاهرخ‌شاهی، گوهر خیراندیش و ایرج راد از جمله بازیگران این مجموعه‌اند.

«دختران حوا» هر شب ساعت ۱۸ به‌وقت مکه روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۰۰:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «چمدان» محصول سال ۱۳۹۱ نیز از چهارشنبه همین هفته مهمان خانه آی‌فیلمی‌های عرب‌زبان می‌شود.

«چمدان» به‌کارگردانی خسرو ملکان داستان چمدانی است که در تهران گم می‌شود و دست‌به‌دست می‌چرخد، در چمدان باز نمی‌شود و هرکس درباره آن نظری دارد، هرکس فکر می‌کند آرزوهای او در این چمدان دربسته است، چمدان وارد خانواده‌های مختلفی می‌شود.

مهران غفوریان، فتحعلی اویسی، یوسف صیادی، ارژنگ امیرفضلی، فلامک جنیدی، فلور نظری، شهره لرستانی، اکرم محمدی و میرطاهر مظلومی از بازیگران اصلی این سریال‌اند.

ساعت پخش این مجوعه ۲۳:۰۰ به‌وقت مکه است. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد روانه آنتن می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار